Miejsce pracy: Piaseczno/Warszawa
Twój zakres obowiązków:
– szkolenia z zakresu obsługi medycznych urządzeń laboratoryjnych z uwzględnieniem urządzeń przeznaczonych do badań immunohistochemicznych
– doradztwo w zakresie dostosowania odpowiednich technik badawczych dla klientów na terenie całego kraju oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z aktualnymi klientami
– utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami zagranicznymi\przygotowanie ofert handlowych zgodnie z wymaganiami klienta
– praca z systemem CRM
– realizowanie ogólnych zadań administracyjnych
Nasze wymagania:
– wykształcenie wyższe kierunkowe, diagnostyka laboratoryjna, histologia, kierunki pokrewne:
biologia, biotechnologia
– mile widziane osoby z doświadczeniem w pracowni immunohistochemicznej
– dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikacje w mowie i piśmie
– samodzielność i dobra organizacja pracy
– terminowość w wykonywaniu zadań
– otwartość, łatwość nawiązywania kontaktów
– wysoka kultura osobista, umiejętność pracy zespołowej
– entuzjazm i zaangażowanie w zdobywanie nowej wiedzy i umiejętności
– prawo jazdy kat. B
– mile widziani studenci ostatnich lat studiów
Oferujemy:
– stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
– szerokie możliwości rozwoju poparte cyklem szkoleń krajowych i zagranicznych
– ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz w międzynarodowym środowisku
– niepowtarzalną, wyjątkowo przyjazną atmosferę pracy
– szerokie możliwości rozwoju poparte cyklem szkoleń krajowych i zagranicznych
– świadczenia pozapłacowe np. ”wczasy pod gruszą”
– niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon
Zgłoszenia zawierające CV prosimy wysyłać na adres: praca@pik-instruments.pl a w treści maila umieść zgodę na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez PIK Instruments Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.